ارسال رایگان به سراسر کشور

ارسال رایگان به سراسر کشور

تولید کلاه سفارشی با طرح گلدوزی اختصاصی

تولید کلاه سفارشی با طرح گلدوزی اختصاصی

تولیدی کلاه سفارشی کلاهت، تولید کلاه سفارشی با طرح گلدوزی اختصاصی مشتریان را در رنگ و ابعاد درخواستی به صورت کاملا ویژه تولید می نماید. تولید و ارائه خدمات دوخت سفارشی با بهترین متریال و پارچه در تنوع رنگی دلخواه به همراه گلدوزی درخواستی مشتریان، تخصص ماست.
تولیدی کلاه کلاهت، انواع کلاه تبلیغاتی، کلاه نقابدار، کلاه لبه دار، کلاه کتان اصلی تبلیغاتی، کلاه کتان کجراه تبلیغاتی و .. را با گلدوزی سفارشی شما تولید می نماید.

 

تولید کلاه سفارشی با طرح گلدوزی اختصاصیتولید کلاه نقابدار با گلدوزی

در روند تولید کلاه سفارشی، بسیاری از افراد کلاه بیسبالی یا همان کلاه نقابدار را که از ساده ترین و قدیمی ترین مدل های کلاه می باشد، انتخاب می نمایند.
کلاه های بیسبالی که در واقع همان کلاه های نقابداری هستند که از 6 ترک برش پارچه تولید می گردند و نوع دیگری از کلاه نقابدار وجود دارد که در آن ها جلوی نقاب از یک مدل پارچه یک تکه تولید می گردد که اصطلاحا به آن کلاه یک تیکه جلو تلویزیونی گفته می شود و این مدل کلاه ها برای گلدوزی در بخش جلوی نقاب، به دلیل یک تکه بودن پارچه گزینه بسیار عالی می باشند.

تولید کلاه سفارشی با طرح گلدوزی اختصاصی
کلاه های ساده که اصطلاحا به آن ها کلاه های تبلیغاتی گفته می شود از رایج ترین انواع کلاه های تولیدی می باشند. این کلاه ها به صورت ساده و بدون هیچ طرحی و به گونه ای خام در جنس های مختلف کتان کجراه یا کتان اصلی با توجه به مدل کلاه تولید می گردند.

تولید کلاه سفارشی با طرح گلدوزی اختصاصی
کلاه تبلیغاتی می تواند کلاه مهندسی ساده، کلاه زنبوری ساده، کلاه نقابدار ساده، کلاه کشاورزی، نقاب یا هر مدل کلاه دیگری باشد. این کلاه ها معمولا با متریال ارزان قیمت و به صرفه در تیراژ بالا برای شرکت، گروه ، تیم یا اعضای مشخصی از یک صنف با طرح های اختصاصی آن ها تولید می گردد.

تولید کلاه سفارشی با طرح گلدوزی اختصاصی
برای تولید کلاه سفارشی، مشتریانی که در تیراژ بالا قصد سفارش کلاه با لوگو یا آرم مشخصی را دارند، طرح مد نظر خود را طراحی کرده و یا در خواست طراحی طرح را می دهند و با توجه به نیاز و هزینه ای که می توانند بپردازند، جنس پارچه و متریال مورد نظر برای کلاه تهیه می گردد و کلاه ها پس از تولید در تیراژهای درخواستی به کارگاه گلدوزی کلاه انتقال می یابند و عملیات گلدوزی طرح مشتری بر روی کلاه ها آغاز می گردد.

 

کلاه های سفارشی در چه تیراژی تولید می شوند؟

حداقل تعداد تیراژ درخواستی تولید کلاه سفارشی 350 تا 400 عدد کلاه که برابر با یک طاقه پارچه برای برش می باشد، است. این تعداد کلاه فقط برای تولید یک رنگ از کلاه می باشد لذا اگر رنگ های مختلفی از کلاه را می خواهید باید در نظر داشته باشید که جداقل سفارش برای هر رنگ می تواند بین 350 تا 400 عدد باشد.

از آنجایی که تولید کلاه سفارشی با توجه به درخواست مشتری صورت می گیرد و به صورت اختصاصی تولید می گردند ، مراحل تولید کلاه کمی زمان بر بوده و ممکن است حدود 25 روز کاری زمان نیاز داشته باشد.

برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با نحوه ثبت درخواست و تولید کلاه سفارشی اینجا کلیک کنید.

تولید کلاه سفارشی با طرح گلدوزی اختصاصی

 

نحوه گلدوزی کلاه تولیدی

کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T1206)
کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T3357)

از ۸۰,۰۰۰ تومان

کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)
کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)

از ۹۶,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه بچگانه کتان چهارخانه - عمده (KLT-2934)
کلاه بچگانه کتان چهارخانه – عمده (KLT-2934)

قیمت اصلی ۹۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۰,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

کلاه کتان مشکی نایک اعلا - عمده (KLT-2865)
کلاه کتان مشکی نایک اعلا – عمده (KLT-2865)

قیمت اصلی ۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۵,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

کلاه نقاب دار کتان اصلی – عمده (KLT-2619)

قیمت اصلی ۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۱,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

کلاه نقابدار کتان اعلا - عمده (KLT-2787)
کلاه نقابدار کتان اعلا – عمده (KLT-2779)

قیمت اصلی ۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۱,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

خانه
لیست علاقه مندی ها
حساب من