ارسال رایگان به سراسر کشور

ارسال رایگان به سراسر کشور

تولید کلاه نقاب دار برای زائرین اربعین

تولید کلاه نقاب دار برای زائرین اربعین

تولید کلاه نقاب دار برای زائرین اربعین

قطعا شما بار ها در مراسم های محرم و اربعین و یا دیگر ایام عزاداری توجه کرده اید که بعضی کاروان ها و یا هیئت ها از یک مدل کلاه خاص برای افراد زیر مجموعه خود استفاده میکنند تا یک تیم یا گروه کاملا مشخص و قابل تفکیک از سایر افراد باشند. این کار سبک بسیار هوشمندانه ایست که در عین کاربردی بودن یک کلاه بتوان از آن به عنوان نشان یا لوگوی یک گروه نیز استفاده کرد.

به عنوان مثال بسیاری از شرکت ها سازمان ها کلاه سازمانی خاص خود را برای پرسنل خود تهیه می کنند تا برای افرادی که با آنها سرو کار دارند تشخیص پرسنل یک مجموعه کار آسانی باشد اکثر تورهای زیارتی نیز از این سبک استفاده کرده و برای تمامی مسافران خود کلاه مشابه تهیه میکنند.

بهترین مدل کلاه مناسب زائران اربعین

بهترین مدل کلاه برای زائرین اربعین کلاه های بیسبالی ساده هستند. مدل کلاه بیسبالی ساده از همه جهات مناسب افرادی است که برای مدت طولانی نیاز دارند از کلاه استفاده کنند.

در اینجا منظور ما از مدت طولانی ،تعداد ساعاتی است که فرد در طول روز نیاز به کلاه دارد تا به عنوان یک وسیله محافظت کننده از صورت در مقابل افتاب به کار ببرد.

کلاه های بیسبالی با داشتن لبه استاندارد که معمولا نقاب کلاه بیسبالی 8سانتی متری است به راحتی می تواند جلوی تابش نور خورشید به پوست صورت و چشم ها را بگیرد.

در این حالت فرد می تواند ساعتها در روز پیاده روی کند بدون اینکه تابش آفتاب به وی آسیبی برساند.

جنس کلاه نقابدار ساده مناسب پیاده روی اربعین

کلاه های بیسبالی مناسب پیاده روی معمولا از جنس کتان کجراه تولید میشوند تا در عین کاربردی بودن ،سبک وزن نیز باشند که فرد با استفاده طولانی خسته نشود.

استفاده از پارچه کجراه برای تولید کلاه های زائرین  از جهت دیگری نیز مناسب است.از این جهت که ضخامت مناسبی دارد در واقع ضخامت کلاه کمتر از کتان های اصلی است تا به راحتی با گرش هوا به خنک شدن سر کمک کند.

کلاه  های نقابدار ساده از  نظر ظاهری نیز مناسب یک فرد زائر است زیرا در عین سادگی کاملا موقر و متناسب با ایام عزاداری است.

بهترین رنگ مناسب کلاه کاروان

تولید کلاه نقاب دار برای زائرین اربعین
تولید کلاه نقاب دار برای زائرین اربعین 1

کلاه های مناسب عزاداری معمولا در رنگ های تیره سفارش تولید داده می شوند به عنوان مثال کلاه های نقابدار ساده طوسی و کلاه های بیسبالی سورمه ای و همچنین کلاه مشکی ساده بهترین گزینه برای ایام اربعین هستند.

اکثرا کاروان های پیاده روی اربعین از یک رنگ خاص برای گروه خود استفاده میکنند که به راحتی در مسیر سفر اربعین قابل تشخیص از بین افراد باشند.این نکته برای انتخاب رنگ کلاه کاروان ها باعث میشود که کاروان های زیارتی از رنگ های روشن مانند کلاه سبزو کلاه زرد و همینطور کلاه کرم یا خاکی نیز بسیار استفاده کنند.

لوگو و نشان کاروان و یا تور های زیارتی

تولید کلاه نقاب دار برای زائرین اربعین
تولید کلاه نقاب دار برای زائرین اربعین 2

کاروان ها و شرکت ها یا تور های زیارتی به راحتی می توانند  کلاه تبلیغاتی یا کلاه مخصوص گروه خود را با طرح و لوگوی کاروان خود سفارش بدهند.این کار به سادگی قابل انجام است.

لوگوی کاروان ها با چاپ روی کلاه  کار بسیاری شکیلی را به شما ارائه میدهد و کلاه زائران در عین سادگی بسیار خاص و متفاوت خواهد بود.

برای دیدن نمونه کلاه مشکی تولید شده با گلدوزی اختصاصی اینجا کلیک کنید.

گلدوزی لوگو روی کلاه نیز قابل انجام است با گلدوزی لوگو  و برند کاروان یا تور زیارتی در سفر بسیار راحت خواهید بود و همراهان خود را به راحتی پیدا خواهید کرد علاوه بر این مسافران تور های زیارتی نیز به راحتی با کاروان خود همراه شده و پراکندگی همسفران جلوگیری می شود.

سایز بندی کلاه های تولید شده مناسب عزاداری

کلاه های مشکی اربعین معمولا با چسبک از پشت قابلیت تنظیم سایز دارند  تا برای افراد سنین مختلف قابل استفاده باشد.کلاه نقابدار کاروانی سبک اسپرت دارند به این صورت که برای خانم ها وآقایان به صورت مشترک قابل استفاده است .

سایز این مدل کلاه به طوری طراحی شده است که برای  کوکان تا بزرگسالان قابل استفاده است در واقع افراد 6سال به بالا با تنظیم چسبک پشت کلاه  می توانند از آن استفاده کنند.

به نظر می رسد هر آنچه که از یک کلاه به عنوان سایه بان برای پیاده روی در مسافتهای طولانی نیاز دارید این مدل کلاه دارا  باشد.

مبلغ یا هزینه ی تمام شده

شاید برای شما این سوال پیش آید که یک کلاه کاربردی با تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر شد با صرف چه هزینه ای به دست می آید ؟ نکته مهم این است قیمت این مدل کلاه بسیار به صرفه و منصفانه است تولید یک کلاه نقابدار ساده با گلدوزی برای تبلیغات یا برای کاروان زیارتی مبلغ کمی بین 45تا 55هزار تومان می شود و این مبلغ در مقابل کالایی که تولید می شود بسیار منطقی است و کاربرد این محصول را کاملا توجیه می کند.

برای دیدن نمونه کلاه های تولید شده برای سازمان ها و شرکت ها ی  مختلف اینجا کلیک کنید.

کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T1206)
کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T3357)

از ۸۰,۰۰۰ تومان

کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)
کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)

از ۹۶,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه بچگانه کتان چهارخانه - عمده (KLT-2934)
کلاه بچگانه کتان چهارخانه – عمده (KLT-2934)

قیمت اصلی ۹۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۰,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

کلاه کتان مشکی نایک اعلا - عمده (KLT-2865)
کلاه کتان مشکی نایک اعلا – عمده (KLT-2865)

قیمت اصلی ۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۵,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

کلاه نقاب دار کتان اصلی – عمده (KLT-2619)

قیمت اصلی ۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۱,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

کلاه نقابدار کتان اعلا - عمده (KLT-2787)
کلاه نقابدار کتان اعلا – عمده (KLT-2779)

قیمت اصلی ۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۱,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

خانه
لیست علاقه مندی ها
حساب من