ارسال رایگان به سراسر کشور

ارسال رایگان به سراسر کشور

راهنمای خرید کلاه زمستانی بچگانه

کلاه زمستانی بچگانه

کلاه زمستانی بچگانه 

باتوجه به سرد شدن هوا در فصول سرد سال ، استفاده از پوشاک زمستانی به خصوص کلاه زمستانی ضرورت دارد. اگر در تابستان از کلاه به عنوان اکسسواری استفاده می شود در سرمای زمستان کلاه کاملا کاربردی است. و نیاز  به ان احساس میشود .

از انجایی که کودکان نسبت به هوای سرد بسیار حساس بوده و به سرعت بیمار میشوند ، محصولات زمستانی از جمله کلاه و شالگردن بچگانه و همینطور دستکش بچگانه جزو ایتم اصلی پوشاک زمستانی بچگانه می باشد.

کلاه زمستانی از جنس ضخیم تر و به منظور  حفظ سلامتی کودکان از سوز و سرمای زمستان خریداری می شود . کلاه زمستانی بچه گانه می تواند از جنس های مختلف و در مدل های متفاوت تولید و در بازار عرضه شود . تنوع بسیار بالا و رنگ بندی های جذاب کلاه  سبب شده است که استقبال از کلاه زمستانی بچه گانه روز به روز افزایش یابد .

مهم ترین دلیل استفاده از کلاه زمستانی کودکان ، حفظ سلامتی آن هاست . و معمولا به گونه ای تولید می شود که مانع نفوذ هوای سرد به سر و گردن کودکان شود.  و در عین حال نرمی و لطافت لازم را به همراه داشته باشد . تا باعث آزرده شدن کودکان نشود .

شال و کلاه بچگانه که مناسب فصل های سرد سال باشد معمولا از جنس کاموا ، موهر، مخمل  و یا تریکو است و با رنگ های جذاب و مدل های فانتزی که دارد ، کودکان را ترغیب به استفاده می کند .

کلاه تریکوی بچگانه دکمه دار خارجی - عمده (KLT-3499)-کلاه زمستانی بچگانه

مقاله پیشنهادی : ” کلاه زمستانی خوب چه ویژگی دارد ؟  “

خرید مدل شیک کلاه زمستانی بچگانه می تواند باعث زیبا تر شدن استایل کودکان شود.  و این امر افزایش اعتماد به نفس کودک را با خود به همراه دارد . کلاه های مناسب کودکان ، معمولا در مدل های دخترانه و پسرانه به فروش می رسد. که البته بعضی از مدل ها اسپرت هستند . و برای هر دو جنس مناسب می باشد .

انتخاب کلاه زمستانی بچه گانه به جنس فرزند شما ، سن او و همچنین سلیقه کودک بسیار بستگی دارد . انواع مدل کلاه برای کودکان و نوزادان ، همچون اسکارف ، پوم دار ، شیپوری ، خزدار ، بند دار ، شیطونی ، بافتنی و … در تولیدی کلاهت آماده و به دست مصرف کننده می رسد .

برای کسب اطلاعات بیشتر موضوع تا پایان این مقاله با کلاهت همراه باشید :

به دلیل اینکه پوست و موی کودکان حساس است، جنس های با کیفیت تری مانند پنبه و نخ گزینه های مناسبی هستند. کلاه های زمستانی بچه گانه را به صورتی تولید می کنند که نازک نباشد.  و از نفوذ سرما جلوگیری کند و صورت، پیشانی ، گوش ها را بپوشاند.

کلاه زمستانی بچه گانه معمولا  به صورت عروسکی و فانتزی  تولید می شود. که این مدل ها برای بزرگسالان مناسب نیست . معمولا از گلدوزی  مناسب سن کودک در تولید کلاه بچگانه استفاده می شود . انتخاب رنگ کلاه مناسب کودک ،ممکن است متفاوت از سایز بزرگسال باشد.

کلاه بچگانه خرگوشی زمستانی

به صورت کلی کلاه های  بچگانه برای فصول سرد سال به دو دسته تقسیم می شوند: کلاه پاییزی بچگانه  و  کلاه های زمستانی بچگانه.

کلاه های پاییزی یا کلاه های بهاره بچگانه معمولا از پارچه های نازک تری مانند تریکو یا مخمل و تدی تولید می شوند. کلاه های تریکو بچگانه برای شهر های گرم ایران بدون خز تولید می شوند. و کلاه تریکوهای داخل خز بچگانه معمولا برای شهرهای سردتر کاربرد دارند.کلاه هایی که مناسب فصل زمستان باشند.

به طور کلی با بافت به تولید می رسند. انواع کلاه و ست شال کلاه بچگانه بافتنی در دو مدل داخل خز و بدون خز تولید می شوند.

کلاه های تریکو بچگانه معمولا برای سنین نوزادی و حداکثر تا 3سال تولید میشود برای تولید کلاه زمستانی بافت محدودیتی در سایز نیست و از سن نوزادی تا نوجوانی به تولید میرسد.

کلاه تریکو نوزادی GAP-کلاه بچگانه زمستانی

نکات خرید کلاه زمستانی بچگانه

1- نکته بسیار مهم در خرید کلاه زمستانی بچگانه، توجه به شکل سر کودک است . سعی کنید کلاهی که کاملا اندازه سر کودک باشد را انتخاب کنید . نه خیلی بزرگ باشد که سرما به سر صورت کودک نفوذ کند که باعث سرما خوردگی کودک شود،  و نه خیلی کوچک باشد که موجب آزردگی کودک باشد.

مهم ترین مواردی که هنگام خرید کلاه بچگانه مناسب زمستان باید به آن توجه کنید : فرم صورت ، رنگ پوست ، رنگ کلاه،  مدل کلاه ، قیمت ، جنس و کیفیت کلاه و سایز آن است .

2-جنس کلاه زمستانی بچگانه :همان طور که اطلاع دارید، یکی از مهم ترین موارد در خرید کلاه زمستانی خوب برای کودکان ، انتخاب جنس مناسب است . کلاهی که برای فصل سرمای بچه ها خریداری می شود ، علاوه بر عایق بودن در برابر سرما ، باید نرم و لطیف باشد . تا پوست حساس کودکان و نوزادان آزرده نشود .

کلاه زمستانی بافت بچگانه گوشدار

هم چنین کلاه نباید باعث ایجاد حساسیت شود . استفاده از الیاف مصنوعی بی کیفیت می تواند بروز آلرژی در کودکان را به همراه داشته یاشد . یه طور معمول جنس کلاه زمستانی بچگانه یکی از موارد زیر است :

  • پشمی
  • پنیه
  • اکریلیک

یکی از بهترین ویژگی کلاه زمستانی بچه گانه این است ، که علاوه بر این که عایق خوبی برای سرما می باشد ،  باید مانع از عرق کردن پوست سر کودک شود . به همین دلیل انواع کلاه زمستانی بچه گانه با استری نخ پنبه دوخته شده تا برای پوست سر حساس کودکان مناسب باشد.

انواع مدل کلاه زمستانی بچه گانه

کلاه بچگانه به فانتزی بودن و استفاده از رنگ های شاد مشهور است . اگر قصد خرید کلاه زمستانی برای فرزند خود دارید ، حتما انواع مختلف کلاه بچگانه را در بازار و فروشگاه های مختلف دیده اید . که مهم ترین آن را می توان موارد زیر نام برد :

  • کلاه و شال گردن داخل خز
  • کلاه ورینگ داخل خز
  • کلاه گوش دار
  • اسکارف بچگانه
  • کلاه تریکوپوم دار بچگانه
  • کلاه تدی عروسکی
  • کلاه بافت شیطونی دخترانه
  • کلاه تریکو شیپوری
  • کلاه مخمل بند دار بچه گانه
  • کلاه فانتزی نقاب دار
  • کلاه خلبانی بچگانه

و بسیاری از مدل های جذاب برای کودکان که در تولیدی های بزرگ کلاه بچگانه قابل  تولید عمده می باشد.

کلاه بچگانه داخل خز دو پوم - عمده (KLT-3592)

3-جنسیت فرزند شما در مدل کلاه زمستانی بچه گانه تاثییر گزار است . کلاه زمستانی دخترانه و پسرانه ، یا اسپرت که مناسب استفاده هر دو گروه است ، می تواند در انتخاب و خرید شیک ترین مدل کلاه زمستانی بچگانه موثر باشد .

خوشبختانه کلاهت ، تولید کننده عمده کلاه زمستانی بچگانه قادر به تولید انواع مختلف مدل های جدید کلاه برای کودکان و با توجه به استاندارد های جهانی است .

شما می توانید شیک ترین و به روز ترین مدل کلاه بچگانه فانتزی و عروسکی را در سایت کلاهت انتخاب و به صورت عمده یا تک آن را خرید داری کنید .

عوامل موثر بر قیمت کلاه زمستانی بچگانه

حتما تا به حال متوجه شده اید که ،کلاه زمستانی برای کودکان از قیمت های متفاوتی برخوردار است . این تفاوت می تواند به جنس ، سایز ، مدل و کیفیت کلاه بستگی داشته باشد.

1:مهم ترین نکته در تعین قیمت یک کلاه استفاده از متریال با کیفیت است به عنوان مثال یک مدل کلاه زمستانی 200گرمی قیمت بالاتری نسبت به کلاه کاملا مشابه ان با 150گرم بافت دارد

2: نخ های بافتنی در دو کیفیت اعلا و معمولی برای تولید کلاه زمستانی بچگانه استفاده می شود .این امر نیز یکی  ازدلایل تفاوت قیمت محصولات است.

3: کلاه زمستانی بچگانه از ظرافت بیشتری برخوردار است. به  همین دلیل تولید کلاه بچگانه زمستانی می تواند در مقایسه با دیگر موارد هزینه بیشتری داشته باشد.

استفاده از اکسسوری هایی مثل پوم ، زنجیر ، رینگ و یا داشتن گلدوزی روی کلاه بچه گانه می تواند باعث افزایش قیمت کلاه شود .

توجه داشته باشید که خرید کلاه زمستانی بچگانه عروسکی و فانتزی از مدل ساده آن گران تر است چرا که نیاز به استفاده از متریال بیشتری دارد .

کلاه فرانسوی و شال رینگی بچگانه - عمده (KLT-3644)- کلاه زمستانی بچگانه

4:به طور حتم کلاهی که داخل آن خز داشته باشد قیمت بیشتری دارد و همه این موارد می تواند قیمت یک کلاه بچگانه زمستانی را از نوع دیگر متفاوت سازد .

البته قیمت کلاه بچگانه که مناسب زمستان باشد در انتخاب و خرید کلاه زمستانه کودک بسیار مهم است . و مهم تر این است که خرید خود را از کدام فروشگاه انجام می دهید .

با خرید کلاه زمستانی مناسب بچه  از سن  نوزادی تا کودک و نوجوان از تولیدی کلاهت در مشهد ، ضمن اطمینان از خرید کلاه خوب و با کیفیت ، می توانید با حذف واسطه ها ، کلاه بچگانه زمستانی را با قیمت مناسب و ارزان تر از سایر فروشگاه ها تهیه نماید .

خرید آنلاین کلاه زمستانی  بچگانه

با کاهش دمای هوا و افزایش بیماری ها و ویروس ها یکی از پر چالش ترین مشکلات خانواده های بچه دار ، خرید البسه گرم و مناسب زمستان است . به خصوص خانواده هایی که فرزندان نوزاد یا خردسال دارند برای رفتن به بازار با  مشکل جدی روبرو هستند . و از طرفی دوست دارند لباس و اکسسوری های زمستانی کودکشان متناسب با مد روز و جدید باشد .

خرید آنلاین کلاه بچگانه مناسب زمستان می تواند از استرس های خرید و چالش های بازارگردی بکاهد . شما می توانید به راحتی در منزل خود بشینید ، مدل های مختلف کلاه کودکانه را ببینید ،قیمت آن ها را باهم مقایسه کنید و در نهایت یکی را با اطمینان خریدداری نمایید .

کلاهت ، فروشگاه اینترنتی کلاه برای کودکان و بزرگسالان و تولید کننده ی مدل های زمستانی و تابستانی ، امکان خرید اینترنتی کلاه بچگانه زمستانی را برای مشتریان خود فراهم کرده است .

کلاه تریکوی بچگانه طرح لبخند - عمده (KLT-3545)

فروش عمده کلاه زمستانی بچگانه در کلاهت

برای خرید عمده کلاه زمستانی بچه گانه نیاز به تولیدی معتبری است که بتواند انواع کلاه کودک و نوجوان را طبق مد روز و نیاز بازار تهیه و آماده کند .

مزیت خرید عمده کلاه زمستانی برای کودکان و از تولیدی  ، حذف واسطه ها و سود بیشتر برای شماست . فروشگاه آنلاین کلاهت در مشهد امکان خرید عمده کلاه بچگانه زمستانی را برای مشتریان خود فراهم کرده است .

برای خرید از تولیدی کلاهت چه به صورت تک و چه به صورت عمده نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه نیست . شما می توانید خرید عمده و اینترنتی انواع کلاه را به صورت غیرحضوری انجام دهید . سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

کلاه بچگانه تریکوی گوشدار خرسی - عمده (KLT-3490)

کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T1206)
کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T3357)

از ۸۰,۰۰۰ تومان

کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)
کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)

از ۹۶,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه بچگانه کتان چهارخانه - عمده (KLT-2934)
کلاه بچگانه کتان چهارخانه – عمده (KLT-2934)

قیمت اصلی ۹۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۰,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

کلاه کتان مشکی نایک اعلا - عمده (KLT-2865)
کلاه کتان مشکی نایک اعلا – عمده (KLT-2865)

قیمت اصلی ۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۵,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

کلاه نقاب دار کتان اصلی – عمده (KLT-2619)

قیمت اصلی ۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۱,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

کلاه نقابدار کتان اعلا - عمده (KLT-2787)
کلاه نقابدار کتان اعلا – عمده (KLT-2779)

قیمت اصلی ۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۱,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

خانه
لیست علاقه مندی ها
حساب من