ارسال رایگان به سراسر کشور

ارسال رایگان به سراسر کشور

انواع کلاه مجلسی را به چه مدل اکسسوری هایی می توان ست کرد؟

شاید شما هم بارها این سوال برایتان پیش آمده باشد که انواع کلاه مجلسی را به چه مدل اکسسوری هایی می توان ست کرد؟

در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که وقتی کلاه جدیدی به اکسسوری های خود اضافه می کنید ، آنها را چگونه با دیگر اکسسوری ها ست کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

انواع کلاه مجلسی

کلاه ها انواع و اقسام مختلفی دارند، هر کلاهی کاربرد خاص خود را دارد بعضی از آنها مناسب کشاورزی و کار هستند ، بعضی موارد مناسب کوهنوردی هستند. تعدادی مناسب مراسم های خاص و در نهایت بخش زیادی از کلاه ها فقط جنبه زینتی داشته و بیشتر در طبیعت و مهمانی ها و مراسمات ویژه عکاسی هستند.

در اینجا می خواهیم درمورد ست کردن آن دسته از کلاه هایی که زینتی هستند و اکسسوری محسوب می شوند با سایر اکسسوری ها از جمله ساعت و دستبند و غیره صحبت کنیم.

استایل مناسب برای کلاه خاخامی:

ابتدا کلاه مجلسی خاخامی و نحوه ست کردن لباس با آن را شرح می دهیم.

نحوه ست کردن کلاه خاخامی برای آقایان:

کلاه خاخامی یا کلاه شاپو در واقع نوعی کلاه مجلسی بسیار زیباست که مورد استفاده خانم ها و آقایان می باشد. آقایان هنگام استفاده از کلاه خاخامی بهتر است حتما ساعت دسته فلزی کلاسیک به دست کنند و با پوشیدن یک کت شلوار کلاسیک، استایل بسیار جذابی خواهند داشت.

کراوات گزینه بعدی است، برای کامل شدن این استایل توصیه می کنیم حتما از کراوات غافل نشوند.

کفش چرم کلاسیک بهترین گزینه برای پوشیدن با استایل کلاه خاخامی است. درمواردی که استایل پاییزه دارند با پوشیدن یک اور کت بلند یا بارانی بلند روی کت و شلوار با کلاه خاخامی بسیار جذاب به نظر می رسند.
به تازگی در دنیای مد دیده می شود که افراد با استایل کژوال نیز کلاه خاخامی و شاپو ست می کنند که مورد استقبال هم قرار گرفته است ولی هنوز هم در دنیای مد و استایلینگ، کلاسیک پوشیدن با خاخامی در صدر قرار دارد و همچنان مورد توجه ویژه قرار دارد.

نحوه ست کردن کلاه خاخامی برای آقایان

نحوه ست کردن کلاه خاخامی برای خانم ها:

خانم هایی که کلاه خاخامی برای مراسم تولد و مهمانی انتخاب می کنند باید از پیراهن های بلند پر زرق و برق و پر از تزیین های گلدوزی و منجوق دوزی شده خودداری کنند و بالعکس از پیراهن های شب نسبتا کوتاه تا زانو استفاده کنند.
اگر در مهمانی های دوستانه کوچک قصد استفاده از کلاه خاخامی دارید، شومیز و شلوار پارچه ای بهترین گزینه برا زیباتر شدن هست. ترجیحا هنگام بر سر گذاشتن کلاه خاخامی از گردنبند استفاده نکنید.

دستبند های طرح چرم و فلزی ساده مخصوصا طرح کارتیه بهترین گزینه برای ست کردن خانم هاست.

انواع کلاه مجلسی را به چه مدل اکسسوری هایی می توان ست کرد؟چه نوع کفشی را با کلاه خاخامی ست کنیم؟

اگر می خواهید بدانید که چه مدل کفشی را با کلاه خاخامی می توان ست کرد، این را بدانید که کفش های کلاسیک پاشنه بلند بهترین گزینه برای ست کردن با کلاه خاخامی می باشد و بالعکس از پوشیدن کفش های تخت مثل بالرین و انواع صندل خودداری کنید.
اگر قصد داشتید در طبیعت با کلاه خاخامی عکس بگیرید می توانید با پوشیدن یک لباس راحتی مثل یک پیراهن ساحلی و صندل که حتما رنگ های روشن در آن ها به کار رفته باشد، از این نوع کلاه استفاده کنید.

کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T1206)
کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T3357)

از ۸۰,۰۰۰ تومان

کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)
کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)

از ۹۶,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه بچگانه کتان چهارخانه - عمده (KLT-2934)
کلاه بچگانه کتان چهارخانه – عمده (KLT-2934)

۹۰,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه نقاب دار کتان اصلی – عمده (KLT-2619)

۸۱,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه نقابدار کتان اعلا - عمده (KLT-2787)
کلاه نقابدار کتان اعلا – عمده (KLT-2779)

۸۱,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه کتان مشکی ny – عمده (KLT-2840)

۸۱,۰۰۰ تومان برای هر عدد

خانه
لیست علاقه مندی ها
حساب من