ارسال رایگان به سراسر کشور

ارسال رایگان به سراسر کشور

کلاه زمستانی خوب چه ویژگی دارد ؟

کلاه زمستانی

خرید کلاه زمستانی

شاید برای شما هم این سوال بار ها پیش آمده باشد که کلاه زمستانی خوب چه ویژگی دارد ؟ در ادامه کمکتان خواهیم کرد تا به این سوال پاسخ مناسبی بدهید.

با سرد شدن هوا و شروع پاییز کم کم شهر جلوه ای دیگر به خود می گیرد، جامه ای متفاوت به تن می کند و در این بین  انسان ها نیز سبک پوشش خود را تغییر می دهند . و لباس های گرم و استایل زمستانی را در اولویت قرار می دهند .

کلاه زمستانی یکی از مهم ترین البسه هایی است که در روز های سرد سال استفاده می شود چرا که حفظ سر و گردن از سوز و سرمای زمستان از مهم ترین کار هایی است که برای سلامتی باید انجام داد .

جلوگیری از کاهش دمای بدن نیاز به داشتن کلاه زمستانی خوب و با کیفیت دارد تا بتواند سر و پیشانی را از سوز هوای سرد نجات دهد .

بهترین کلاه برای زمستان کلاهی است که بتواند سر را گرم نگه دارد و از رسیدن رطوبت به بدن جلوگیری کند . برای اطلاع از مشخصات کلاه زمستانی با کلاهت تا پایان این مقاله همراه باشید .

کلاه زمستانی خوب چه ویژگی دارد ؟

تفاوت کلاه زمستانی و تابستانی!

کلاه مناسب زمستان یکی از ملزوماتی است که هنگام خروج از خانه در فصل زمستان و روز های سرد سال استفاده  می شود و البته می تواند یکی از مهم ترین بخش استایل شما باشد .

گرچه خیلی از افراد عادت به استفاده از کلاه در تابستان دارند اما  بین این دو کلاه تفاوت بسیار است .

مهم ترین تفاوت بین کلاه زمستانی و کلاه تابستانی چیست ؟

  • کلاه زمستان معمولا ضخیم تر است تا هوای گرم را در خود نگه دارد و مانع رسیدن هوای سر به بدن باشد . اما در کلاه تابستانی از پارچه هی نازک تر استفاده می شود .
  • معمولا رنگ کلاه زمستان تیره است تا جاذب گرما باشد اما در کلاه تابستانی از رنگ های سرد و خنثی استفاده می شود .
  • در کلاه تابستانی نقاب های بزرگ تر برای کاهش نور خورسید استفاده می شود اما کلاه زمستانی می تواند فاقد نقاب باشد .
  • جنس کلاه تابستانی میتواند توری باشد تا هوا در آن جریان داشته باشد در حالی که در کلاه زمستانی از از نخ کاموا ، پشم ، فوتر ، چرم و پارچه هایی استفاده می شود که تراکم بیشتری دارد و مانع عبور هوا می شود .
  • ضخامت کلاه زمستانی در مقایسه با کلاه تابستانی بیشتر است و البته از این بابت باعث می شود طول عمر بیشتری داشته باشد .

کلاه تریکو نوزادی GAP

جنس مناسب برای خرید کلاه زمستانی 

یکی از مهم ترین نکات خرید کلاه زمستانی دقت به جنس کلاه است . به طور معمول استفاده از کلاه در روزهای سرد ،علاوه بر سبک استایل به دلیل پوشش و حفظ بدن از سرمای زمستان است .

استفاده از کلاه به خصوص در مناطق سردسیر کشور یکی از مهم ترین و ضروری ترین بخش لباس محسوب می شود تا از سرما زدگی و یخ زدگی جلوگیری کند .

پوشیدن کلاه در دمای پایین می تواند احتمال مرگ را کاهش دهد و حافظ جان انسان ها باشد .

بهترین جنس برای کلاه زمستان،جنسی است که نه تنها مانع رسیدن سرما و رطوبت به بدن می شود بلکه با ایجاد گرما انرژی بخش و گرم کننده باشد.معمولا جنس کلاه زمستانی یکی از موارد زیر است :

  • چرم
  • پشم
  • فوتر
  • بافت

هرچه جنس کلاه مناسب زمستان متراکم تر باشد کلاه مناسب تری برای خرید می باشد اما نباید باعث کلافه شدن بشود یا سنگینی آن موجب آزار و خستگی شود . کلاه خوب برای زمستان  ، گرم ، سبک ، مقاوم و اندازه سر می باشد .

 

کلاه زمستانی خوب چه ویژگی دارد ؟

نکات خرید کلاه زمستانی

داشتن ظاهری زیبا ، استایلی شیک و کلاه گرم مهم ترین معیار خرید کلاه زمستانی است . کلاه زمستان خوب باید علاوه بر گرم نگه داشتن شما ، باعث حس خوشایند و موجب راحتی شما باشد .

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه کلاهی مناسب من است ؟ برای پاسخ به این سوال باید اول بدانید که هنگام خرید کلاه زمستانی باید به چه نکاتی توجه کنید :

  1. فرم صورت : هر انسانی دارای یک فرم صورت است که با عناوینی مثل بیضی ، گرد ، مربعی ، قلبی و… از آن ها یاد می شود . کلاهی خریداری کنید که مناسب فرم صورت شما باشد .
  2. رنگ پوست : نکته بعدی در انتهاب و خرید کلاه زمستانی ، توجه به رنگ پوست شما ست تا بتواند زیبایی ذاتی شما را دو چندان کند .
  3. رنگ کلاه : از آنجایی که کلاه بخشی از استایل زمستانی است توجه به رنگ کلاه مهم است . کلاهی که مناسب لباس شما باشد می تواند ظاهری متفاوت و شیک به شما هدیه دهد . معمولا خرید کلاه با رنگ های خنثی بهترین انتخاب است .
  4. مدل کلاه : هر کلاه مناسب فضا و مکانی است و استفاده از کلاه زمستانی مجلسی یا ورزشی در جای خود از اهمیت خاصی برخوردار است که لازم ست هنگام خرید کلاه به آن دقت کنید .
  5. جنس و کیفیت کلاه : معمولا کلاه زمستانی از جنس ضخیم تری نسبت به کلاه تابستانی برخوردار است و این میتواند طول عمر آن را بالا ببرد . هم چنین کلاه مناسب زمستان باید در مقابل باد و باران مقاوم تر باشد .
  6. سایز کلاه : اندازه کلاه باید متناسب با سر فردی باشد که استفاده می کند . کلاه مناسب زمستان کلاهی است که دقیقا اندازه سر باشد ، روی گوش ها را بگیرد و مانع نفوذ باد شود .

این موارد مهم ترین مواردی است که برای خرید کلاه باید به آن توجه داشته باشید اما ! توجه به قیمت کلاه زمستانی از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن دقت کنید .

خرید کلاه زمستان با قیمت ارزان و بهترین کیفیت می تواند خریدی هوشمندانه باشد. که از طریق تولیدی و فروشگاه آنلاین کلاهت امکان پذیر شده است .

 

کلاه نقابدار زمستانی مردانه گوشدار

انواع مدل کلاه زمستانی

با توجه به پیشرفت صنعت تولید کلاه زمستانی از تغییر چشمگیری داشته است که با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید انواع کلاه را به راحتی و با قیمتی مناسب و ارزان تهیه نماید .

امروزه با توجه به وجود تولیدی های بزرگ و مجهز  مثل کلاهت و آشنایی با نیاز و سلیقه مردم ، خرید کلاه زمستانی شیک و جدید کاری سخت و پیچیده نیست .

شما می توانید به راحتی در فروشگاه آنلاین کلاهت جستجو کنید  ، از انواع کلاه زمستانی دیدن کنید ، قیمت ها را مقایسه کنید یکی از نمونه موجود را سفارش دهید .

از انواع کلاه زمستانی می توان موارد زیر را نام برد:

  • خزدار
  • رینگی
  • اسکارف
  • خلبانی
  • روسی
  • نقاب دار

کلاه نقاب دار چرم جیرخرید عمده کلاه زمستانی از تولیدی

درست است که تنوع کلاه در بازار بسیار است .اما خرید خوب ، خریدی است که علاوه بر جنس و کیفیت عالی ، از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد .ب

بهترین روش برای خرید عمده کلاه زمستانی ، خرید از تولیدی کلاهت است تا بدون واسطه و با قیمت مناسب ، بتوانید کلاه زمستان با کیفیت و درجه یک را تهیه کنید .

فروشگاه آنلاین کلاهت تولید کننده انواع کلاه در مشهد است که می تواند سفارش شما را در کوتاه ترین زمان آماده و ارسال کند .

کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T1206)
کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T3357)

از ۸۰,۰۰۰ تومان

کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)
کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)

از ۹۶,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه بچگانه کتان چهارخانه - عمده (KLT-2934)
کلاه بچگانه کتان چهارخانه – عمده (KLT-2934)

قیمت اصلی ۹۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۹۰,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

کلاه کتان مشکی نایک اعلا - عمده (KLT-2865)
کلاه کتان مشکی نایک اعلا – عمده (KLT-2865)

قیمت اصلی ۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۵,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

کلاه نقاب دار کتان اصلی – عمده (KLT-2619)

قیمت اصلی ۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۱,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

کلاه نقابدار کتان اعلا - عمده (KLT-2787)
کلاه نقابدار کتان اعلا – عمده (KLT-2779)

قیمت اصلی ۸۶,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸۱,۰۰۰ تومان است. برای هر عدد

خانه
لیست علاقه مندی ها
حساب من