ارسال رایگان به سراسر کشور

ارسال رایگان به سراسر کشور

تولید سفارشی کلاه چاپی

امروزه شرکت ها، ادارات و برند های مختلف جهت تبلیغات از روش های مختلفی استفاده می کنند یکی از این موارد استفاده از محصولات و کالاهای تبلیغاتی نظیر: کیف های تبلیغاتی، کلاه های تبلیغاتی و همچنین سر رسید های تبلیغاتی هستند.

استفاده از پوشاک در صنعت تبلیغات ایده بسیار جذابیست زیرا بازخورد بسیار زیادی دارد و مصرف کننده با استفاده مکرر از کلاه تبلیغاتی برند مورد نظر را به خوبی معرفی می کند. همچنین یک کلاه تبلیغاتی نسبت به سایر پوشاک و وسایل به دلیل زیبایی می تواند چشم نواز باشد.

 

کلاه تبلیغاتی کتان چاپی طرح نایک

کلاه های تابستانی برای تبلیغ یک برند گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای هستند. کلاه ها با توجه به اینکه از پارچه کجراه تولید می شود به راحتی قابلیت چاپ داشته و به دلیل داشتن ایست خوبی که کلاه نقابدار دارد طرح مورد نظر بر روی اینگونه کلاه ها، کاملا واضح دیده می شود.

البته از پارچه کتان اصلی نیز می توان برای تولید کلاه استفاده کرد. مزیت دیگری که کلاه نقابدار تبلیغاتی چاپی نسبت به کلاه نقابدار تبلیغاتی گلدوزی دارد این است که طرح های پیچیده و ظریف که قابلیت گلدوزی ندارد را با فناوری چاپ بر روی کلاه می توان اجرا نمود.

تولید سفارشی کلاه چاپی
در ابتدا توجه فرمایید برای تولید کلاه تبلیغاتی حداقل تعدادی که می توان تولید کرد بین 350 تا 400 عدد هست که یک طاقه پارچه برای یک الگو برش زده می شود. اگر سایز کلاه بزرگسال را در نظر بگیریم حدودا بین همین تیراژ تکه برش به دست می آید. برای چاپ و گلدوزی با سری دوزی تعداد کمتر قابل اجرا نیست.

تولید سفارشی کلاه چاپی مراحل تولید کلاه تبلیغاتی چاپی

ابتدا شابلون طرح مورد نظر توسط شابلون کار طراحی و سپس روی تیراژ اجرا می شود.
در مدل کلاه چاپی محدودیت در انتخاب رنگ چاپ و طرح نداریم.
کلاه نقابدار چاپی در سایز بزرگسال و بچگانه تولید می شود اما تعدادی که در بالا ذکر شد فقط برای یک سایز قابل اجرا هست در واقع برای هر سایزی که مد نظر شما باشد جداگانه طاقه پارچه برش خورده و کار به انجام می رسد. همچنین در مورد رنگبندی نیز همین امر صدق می کند که برای هر رنگ طاقه پارچه جدا برش خورده و تمام 350 عدد کلاه در یک رنگ به تولید می رسد.
بعد از مرحله برش کلاه ،دو تکه جلویی کلاه لمینت خورده و سپس چاپ خورده و در نهایت آماده دوخت نهایی می شوند.
با در نظر گرفتن موارد بالا پروسه تولید کلاه سفارشی جهت تیراژ کم بین 350 تا 400 عدد حدودا 26 روز کاری زمان می برد و هرچه تیراژ سفارش بالاتر باشد زمان بیشتری برای این کار نیاز هست.

در این مقاله برخی از نمونه کلاه های تولید شده توسط تولیدی کلاهت را می بینید که انواع کلاه نقابدار، کلاه زنبوری، کلاه کشاورزی شال دار و … می باشند. نمونه زیر از انواع کلاه زنبوری بالاتوری شال دار تولیدات سفارشی کلاهت می باشد.

تولید سفارشی کلاه چاپی
علاوه بر کلاه عملیات چاپ روی افتابگیر و کلاه های زنبوری نیز انجام می شود با این تفاوت که فقط روی نقاب کلاه افتابگیر قابلیت انجام کار هست .

کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T1206)
کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T3357)

از ۸۰,۰۰۰ تومان

کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)
کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)

از ۹۶,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه بچگانه کتان چهارخانه - عمده (KLT-2934)
کلاه بچگانه کتان چهارخانه – عمده (KLT-2934)

۹۰,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه کتان مشکی نایک اعلا - عمده (KLT-2865)
کلاه کتان مشکی نایک اعلا – عمده (KLT-2865)

۸۵,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه نقاب دار کتان اصلی – عمده (KLT-2619)

۸۱,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه نقابدار کتان اعلا - عمده (KLT-2787)
کلاه نقابدار کتان اعلا – عمده (KLT-2779)

۸۱,۰۰۰ تومان برای هر عدد

خانه
لیست علاقه مندی ها
حساب من