ارسال رایگان به سراسر کشور

ارسال رایگان به سراسر کشور

راهنمای خرید کلاه زمستانی زنانه

کلاه زمستانی زنانه

درباره کلاه زمستانی زنانه بیشتر بدانید !

کلاه یک اکسسوری است که از نظر ظاهری جذاب می باشد که  اکثر بانوان  در فصل های پاییز، بهار،زمستان و تابستان، برای جلوگیری از ورود سرما و همچنین نور خورشید استفاده می کنند. و مورد پسند بعضی از مخاطبان می باشد. انواع کلاه های زمستانی زنانه از جنس پنبه، الیاف مصنوعی، پشمی تولید می شود  کلاه زمستانی یک آیتم خیلی مهم در فصل زمستان است .

شما باید در انتخاب کلاه زمستانی دقت کنید به دلیل اینکه فرم صورت شما در انتخاب شما بسیار تاثیر مهمی دارد. فرم صورت شما به هر  شکلی است مربع و….. به همان شکل انتخاب کنید و سعی کنید که کلاه برای شما نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک !

اگر قصد خرید کلاه زمستانی زنانه را حتما به یک نکته بسیار مهم دقت کنید طرح یقه لباسی که می پوشید تاثیر زیادی بر روی استایل شما می گذارد.

کلاه و شال گردن زنانه رینگی - عمده (KLT-3637)

مقاله پیشنهادی : ” کلاه زمستانی خوب چه ویژگی دارد ؟  “

تفاوت کلاه زمستانی مردانه با زنانه

اولین تفاوت که بین کلاه زمستانی مردانه و کلاه زمستانی زنانه وجود دارد از نظر ظاهر، جنس، اسپرت بودن یا غیر اسپرت، و همچنین رنگ متفاوت است. بعضی از رنگ های کلاه زمستانی فقط و فقط مخصوص بانوانان می باشد. منظور از کلاه زمستانی کلاهی است که سرما به سر و صورت شما نفوذ نکند.

بعضی از کلاه های اسپرت مردانه مانند کلاه لئونی یک کلاه کاملا اسپرت می باشد و که بانوانان نیز این نوع مدل کلاه را پسند می کنند.  اکثر کلاه های زمستانی زنانه علاوه بر ظاهری زیبا و جذاب دارای کیفیت عالی و ضخیم تر از نوع تابستانی می باشد .

بانوان در انتخاب کلاه دقت بسیاری دارند و جنس کیفیت برای آن ها مهم است.

کلاه و شال رینگی زنانه موهر

جنس کلاه زمستانی زنانه

جنس و کیفیت کلاه زمستانی یک مسئله مهم است.  کلاه زمستانی زنانه با جنس و کیفیت های مختلفی وجود دارد.

کلاه های زمستانی از جنس های الیاف مصنوعی، پشمی، پنبه تولید می شود . و کاملا مناسب برای فصل پاییز و زمستان و همچنین بسیار گرم است . پس باید  در انتخاب کلاه زمستانی زنانه دقت زیادی داشته باشید .

نکات خرید کلاه زمستانی زنانه

در اولین قدم  باید گفت که ظاهر، جذابیت، استایل شیک برای خرید کلاه زمستانی زنانه بسیار مهم است که باید سر و صورت و همچنین گوش ها را گرم نگه دارد. پس باید یک کلاهی را انتخاب کنید که مناسب فصل زمستان باشد به چند نکته زیر در مورد این مسئله دقت کنید:

  • فرم صورت ( سعی کنید کلاهی را انتخاب کنید د قیق فرم صورت شما باشد و کاملا به فرم صورت شما بیاید)
  • رنگ پوست( در انتخاب رنگ هم باید دقت زیادی داشته باشید . باید مناسب را رنگ صورت خود انتخاب کنید)
  • رنگ کلاه ( برای فصل پاییز و زمسمتان بهتر است از رنگ های تیره انتخاب کنید.  ولی می توانید  در فصل تابستان از رنگ های تابستانی و روشن ملیح استفاده کنید)
  • مدل کلاه( مدلی را انتخاب کنید که مناسب فصل زمستان باشد و شما را گرم نگه دارد)
  • جنس و کیفیت کلاه( در مورد این دو کلمه دقت کنید که در خرید کلاه زمستانی به مشکل بر نخورید. کلاهی را انتخاب که مخصوص زمستان باشد و نازک نباشد که سرما به سر صورت شما نفوذ نکند)
  • سایز کلاه( کلاهی را انتخاب کنید که متناسب با صورت شما باشد. نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچیک باشد)

کلاه بافت زنانه مدل شیطونی (KLT-T2567) - کلاه زمستانی زنانه

انواع مدل کلاه زمستانی زنانه

  1. کلاه شیطونی : این نوع مدل کلاه کمی به طرف پایین آویزان می شود و  معمولا پوم دار هستند.
  2. کلاه لبه دار: این نوع کلاه کاملا قسمت پیشانی را می پوشاند. و به صورت عمامه طراحی شده است
  3. کلاه نقاب دار: این نوع کلاه در بین بانوانان بیشترین طرفداران را د ارد . و همچنین به دلیل استایل شیک در استایل های کلاسیک استفاده می شود
  4. کلاه برت: این نوع کلاه شیک و بسیار جدید است که به نوع کلاه فرانسوی مشهور است.  این نوع  را می توان با چکمه چرم ست کنید
  5. کلاه نیوز بوی: این نوع مانند کلاه برت به کلاه فرانسوی مشهور است و در استایل های خیابانی و مجلس های با شکوه استفاده می شود.
  6. کلاه مدل شال: این نوع کلاه به دور گردن می پیچد و شما را گرم نگه می دارد
  7. کلاه های رنگی معروف به کلاه بینی: این نوع کلاه در بین اقایان و بانوانان طرف زیادی دارد و در انواع متخلف استایل ها می توان استفاده کرد و از آویزان نمی شود
  8. کلاه بالاکلاوا: این نوع کاملا قسمت سر را پوشانده و طرف داران آن ها موتور سواران و اسکی باز ها استفاده می شود.
  9. کلاه بافت ساده : این نوع کلاه به صورت سادهبافته می شود و قسمت گوش را می پوشاند.

کلاه برت بافت-کلاه زمستانی زنانه

عوامل موثر بر قیمت کلاه زمستانی زنانه

در بعضی از مدل کلاه ها ممکن است بخاطر جنس، کیفیت، خز دار بودن، ضخیم بودن، زنجیر داشتن، قیمت آن ها تغیر کند. اگر مشکل هزینه پرداخت کلاه را ندارید بهتر است که بهترین جنس انتخاب کنید .و لذت کافی را از کلاه ببرید ولی اگر نمی خواهید هزینه زیادی پرداخت کنید می توانید از کیفیت متوسط تری استفاده کنید.

خرید آنلاین کلاه زمستانی زنانه

این روزها با توسعه خرید اینترتی و رشد تکنولوژی  سبک خرید افراد تغییر کرده است . با توجه به مشغله افراد برای عدم حضور در بازار های شلوغ و پر رفت و آمد و هم چنین وجود بیماری هایی مثل کرونا و ویروس های فصل پاییز و زمستان مانند آنفلونزا ، بهترین روش خرید ، نوع آنلاین آن می باشد .

برای خرید انواع کلاه زمستانی زنانه و هم چنین کلاه های بهار، پاییز، تابستان میتوانید با خیال راحت و آسوده و همچنین با اطمینان کامل از سایت کلاهت خرید و دیگر نیازی به خرید حضوری نمی باشد. با خرید از سایت کلاهت از خرید خود لذت ببرید و ما را به دوستان خود معرفی کنید.

کلاه و شال گردن بافت زنانه شیطونی (KLT-T2109)|کلاه زمستانی زنانه

خرید عمده کلاه زمستانی زنانه از کلاهت

اگر شما صاحب کسب و کار هستید ، و یکی از مواردی که در فروشگاه شما به فروش می رسد ،کلاه زمستانی زنانه است ! بهترین راه برای تامین نیاز مشتری ،خرید عمده کلاه زمستانی زنانه است .

به طور حتم ، خرید عمده کلاه زمستانی از تولیدی یکی از به صرفه ترین روش ها ست . چرا که با حذف واسطه ها میزان سود شما بیشتر می شود . و در انتخاب رنگ و مدل ،حق انتخاب و تنوع بیشتری برای خرید دارید .

تولیدی کلاهت در مشهد یکی از بزرگ ترین تولید کننده های شال و کلاه زمستانی زنانه ، مردانه و بچه گانه است . که با تولید انواع کلاه  با سبک ها و رنگ های متنوع می تواند نیاز شما و البته مشتریان شما را برآورده کند .

برای خرید عمده کلاه زمستانی از طریق راه های ارتباطی ثبت شده با کلاهت در ارتباط باشید. ضمن این که کلاهت امکان خرید عمده اینترنتی را برای مشتری های ساکن مشهد و سایر شهر های کشور فراهم کرده است .

کلاه زمستانی زنانه تدی

کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T1206)
کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T3357)

از ۸۰,۰۰۰ تومان

کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)
کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)

از ۹۶,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه بچگانه کتان چهارخانه - عمده (KLT-2934)
کلاه بچگانه کتان چهارخانه – عمده (KLT-2934)

۹۰,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه کتان مشکی نایک اعلا - عمده (KLT-2865)
کلاه کتان مشکی نایک اعلا – عمده (KLT-2865)

۸۵,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه نقاب دار کتان اصلی – عمده (KLT-2619)

۸۱,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه نقابدار کتان اعلا - عمده (KLT-2787)
کلاه نقابدار کتان اعلا – عمده (KLT-2779)

۸۱,۰۰۰ تومان برای هر عدد

خانه
لیست علاقه مندی ها
حساب من