ارسال رایگان به سراسر کشور

ارسال رایگان به سراسر کشور

راهنمای خرید کلاه زمستانی مردانه

کلاه زمستانی مردانه

درباره کلاه زمستانی مردانه بیشتر بدانید

یکی از بهترین و برترین اکسسوری های که قابل استفاده برای مردان است کلاه است که در فصل های پاییز و زمستان جهت جلوگیری از بارش برف و باران استفاده می کنند. همچنین کلاه زمستانی مردانه  از نظر ظاهر بسیار جذاب و مورد پسند مخاطبان می باشد

.یکی از مهم ترین مدل کلاه مردانه که بسیار شیک و جذاب که میوانی به آن اشاره کرد کپ، سلطی، بافتنی، شاپو، و….. می باشد.

کلاه  زمستانی مردانه از جنس بافت تولید می شود و معمولا از جنسی مانند: پشمی، پنبه ای یا الیاف مصنوعی دارند. یک مدل کلاه را انتخاب کنید که کاملا متناسب با صورت شما باشد.  یعنی نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک باشد . مثلا اگر صورت شما به شکل قلبی، کشیده، بیضی، گرد، مربعی، کاملا مطابق قالب صورت انتخاب کنید.

اگر قصد خرید کلاه زمستانی مردانه را دارید به یک نکته توجه داشته باشید که با توجه به یقه لباسی که می پوشید ، خرید کنید تا طرح و مدل کلاه به لباس بی آید.

کلاه شکاری چرم مصنوعی مردانه - عمده (KLT-2593)-کلاه زمستانی مردانه

مقاله پیشنهادی : ” کلاه زمستانی خوب چه ویژگی دارد ؟

تفاوت کلاه زمستانی مردانه با زنانه

اولین تفاوت که بین کلاه زنانه و مردانه وجود دارد از نظر ظاهر، جنس، اسپرت، غیر اسپرت می باشد کلاه زمستانی به این منظور است که در فصل سرما سر را گرم نگه دارد و از نفوذ سرما جلوگیری کند .

و کاملا به صورتی باشد که اندازه سر باشد که سرما به بدن شما نفوذ نکند و سر شما را گرم نگه دارد.

همان طور که می دانید باید کلاه زمساتی باید حتما گرم باشد و  به جنس کیفیت هم دقت کنید . چون اگر کیفیت و جنس نا مناسب باشد امکان سرما به سر شما وجود دارد.

و همچنین بعضی از مدل های کلاه زنانه و مردانه شبیه به هم هستند . یعنی بعضی از مدل کلاه های مردانه را بانوان هم میتوانند استفاده کنید .

مانند کلاه بیسبالی و همچنین مانند کلاه نقاب دار برای تیپ های اسپرت استفاده می شود . ولی مدل کلاه لئونی  یک کلاه کاملا اسپرت مردانه است که اکثر بانوانان این نوع مدل را نمی پسندند به دلیل اینکه آفتاب گیر نمی باشد.

منظور از کلاه تابستانی یعنی اینکه کاملا خنک باشد و در هنگامی که نور خورشید بسیار گرم و سوزان است جلوگیری کند .

همچنین از نور خورشید در برابر پوست محافظت کند و هیچ گونه آسیبی به پوست نزند . برای انتخاب کلاه زمستانی کاملا دقت کنید که جنس کلاه شما الیاف طبیعی باشد .  مانند پنبه کتان باشد چون باعث نفوذ هوای گرم می شود یا کلاه های توری مانند بخرید تا تهویه هوا داشته باشد

همچنین در رنگ کلاه  زمستانی دقت کنید رنگ های روشن باعث وچود دوباره هوای گرم نمی شود.  ولی رنگ های تیره باعث مجدد هوای گرم می شود.

کلاه بافت مردانه ساده گلدوزی-کلاه زمستانی مردانه

نکات خرید کلاه زمستانی مردانه

در قدم اول می توان گفت که ظاهر جذاب و زیبا، و استایلی شیک برای خرید کلاه زمستانی مردانه بسیار مهم است . چرا که باید سر مخاطب را گرم نگه دارد در این بین این توضیحات باید به نکات زیر توجه کنید:

  • فرم صورت: متانسب با فرم صورت خودتان انتخاب کنید تا دقیق فرم صورت باشد
  • رنگ پوست: سعی کنید اگر رنگی را انتخاب می کنید به رنگ پوست شما بیاید.
  • رنگ کلاه: برای خرید در فصل زمستان بهتر از کلاه تیره استفاده کنید
  • مدل کلاه: مدل کلاهی را انتخاب کنید تا مناسب فصل زمستان باشد.
  • جنس و کیفیت کلاه: به این دو کلمه دقت زیادی داشته باشید تا در خرید به مشکل بر نخورید
  • سایز کلاه: سایز کلاه متناسب با فرم صورت تهیه کنید اگر زیاد بزرگ باشد سرما به سر شما نفوذ می کند.

کلاه زمستانی مردانه - کلاه و شال رینگی مردانه (KLT-T2383)

انواع مدل کلاه زمستانی مردانه

  1. واچ کپ یا استاکینگ کپ: این نوع مدل کلاه یکی از پر طرف دار ترین در بین کلاه های دیگر می باشد .که از جنس بافتنی و همچنین معمولا جنس پشمی و پنبه ای الیاف مصنوعی دارد. شکل آن گرد و تقارن دارد بهترین کاربرد این کلاه کاملا گوش ها را می پوشاند.
  1. کلاه هوانوردی: تنها معایب این نوع کلاه این است که پوشش کاملی ندارد و در قسمت صورت گوش ها، چانه، گونه را نمی پوشاند. مزایا این کلاه پوششی ضخیم و خزدار دارد. لبه هایی برای پوشش گوش دارد که حالت کاملا انعطاف پذیری دارد.  و در 3 حالت مختلف وجود دارد ( باز، بسته، آزاد)
  1. کلاه ترپر: این نوع کلاه تقریبا شبیه به کلاه هوانوردی است .این کلاه ظاهری جذاب و زیبایی برای شما دارد . این نوع مدل بهتر و پوشش کامل تری نسبت به کلاه هوانوردی دارد و شما را گرم نگه می دارد و برای زمانی که میخواهید طولانی مدت بیرون بمانید برای مناسب است.
  1. فلت کپ: این نوع کلاه فقط و فقط مناسب برای فصل پاییز و بهار است.  در فصل زمستان استفاده چندانی ندارد . به دلیل ایتکه پوششی برای گوش ها، گونه ها ندارد میتوانید در مراسم های خاص از این کلاه استفاده کنید .
  1. کلاه استورمی کرامر: کلاه استورمی کرامر مانند کلاه فلت کپ برای فصل پاییز و بهار گزینه بسیار مناسبی برای شما است . و در مراسم های خاص می توانید از آن استفاده کنید ظاهری جذاب دارد که زیبایی شما را چند برابر می کند.
  1. کلاه کراوند: این نوع کلاه می توانید در هوای آفتابی برای جلوگیری از نور خورشید استفاده می شود. اگر می خواهید در فصل بهار و پاییز هم استفاده کنید .همچنین در فصل پاییز و بهار هم استفاده می شود به دلیل پوشیده شدن گوش ها !

کلاه مردانه کپ انگلیسی-کلاه زمستانی مردانه

عوامل موثر بر قیمت کلاه زمستانی مردانه

در بعضی از مدل کلاه ها ممکن است بخاطر جنس، کیفیت، خز دار بودن، ضخیم بودن، زنجیر داشتن، قیمت آن ها تغیر کند . اگر مشکل هزینه پرداخت کلاه را ندارید بهتر است که بهترین جنس انتخاب کنید و لذت کافی را از کلاه ببرید.

ولی اگر نمیخواهید هزینه زیادی پرداخت کنید می توانید از کیفیت متوسط تری استفاده کنید.

خرید آنلاین کلاه زمستانی مردانه

این روزها با توسعه خرید اینترتی و رشد تکنولوژی  سبک خرید افراد تغییر کرده است . با توجه به مشغله افراد برای عدم حضور در بازار های شلوغ و پر رفت و آمد و هم چنین وجود بیماری هایی مثل کرونا و ویروس های فصل پاییز و زمستان مانند آنفلونزا ، بهترین روش خرید ، نوع آنلاین آن می باشد .

برای خرید آنلاین انواع کلاه زمستانی، بهار، پاییز، تابستان میتوانید با خیال راحت و آسوده و همچنین با اطمینان کامل از سایت کلاهت خرید کنید . و دیگر نیازی به خرید حضوری نمی باشد.

با خرید از سایت کلاهت از خرید خود لذت ببرید و ما را به دوستان خود معرفی کنید.

کلاه خلبانی مخمل مردانه (KLT-M1875)

خرید عمده کلاه زمستانی مردانه در مشهد 

اگر شما صاحب کسب و کار و فروشگاه البسه مردانه در مشهد هستید ، حتما نیاز دارید که لباس و شال و کلاه زمستانی را به صورت عمده خرید داری کنید . تا از تنوع رنگ محصولات برای جذب مشتری و همچنین سود بیشتری در فروش کلاه زمستانی مردانه بهره ببرید .

برای رسیدن به این امر باید تولیدی عمده کلاه زمستانی در مشهد را سراغ داشته باشید که هم از تنوع کلاه برخوردار باشد و هم قیمت مناسب تری را به شما ارائه دهد .

کلاهت امکان خرید عمده کلاه زمستانی مردانه را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید نیاز فروشگاه خود را برای استقبال مشتری از کلاه زمستانی مردانه بصورت عمده و یکجا فراهم کنید .

کلاه نقابدار فوتر مردانه (KLT-2743)

کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T1206)
کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T3357)

از ۸۰,۰۰۰ تومان

کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)
کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)

از ۹۶,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه بچگانه کتان چهارخانه - عمده (KLT-2934)
کلاه بچگانه کتان چهارخانه – عمده (KLT-2934)

۹۰,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه کتان مشکی نایک اعلا - عمده (KLT-2865)
کلاه کتان مشکی نایک اعلا – عمده (KLT-2865)

۸۵,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه نقاب دار کتان اصلی – عمده (KLT-2619)

۸۱,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه نقابدار کتان اعلا - عمده (KLT-2787)
کلاه نقابدار کتان اعلا – عمده (KLT-2779)

۸۱,۰۰۰ تومان برای هر عدد

خانه
لیست علاقه مندی ها
حساب من