ارسال رایگان به سراسر کشور

ارسال رایگان به سراسر کشور

معرفی انواع کلاه نقاب دار و کاربرد آن ها

از آنجایی که کلاه های نقابدار تنوع گوناگونی دارند در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع کلاه نقاب دار و کاربرد آن ها بپردازیم.

امروزه استفاده از کلاه های نقاب دار با نقاب رو به جلو برای محافظت از پوست و چشم ها در برابر نور خورشید و هم در دنیای لوازم جانبی مد بسیار رواج یافته است.
کلاه های نقاب دار در انواع و اقسام گوناگون متناسب با سلیقه افراد مختلف تولید شده اند و از جمله کلاه هایی هستند که تنوع بسیار زیادی را دارا می باشند و جزو پر فروش ترین نوع کلاه ها محسوب می شوند.
می توان گفت ویژگی مشترک اکثر کلاه های لبه دار ، داشتن نقاب جلو و سگگ یا چسب در پشت کلاه برای تنظیم تناسب سایز کلاه، متناسب با سر پوشندگان است.

کلاه نقاب دار امروزه با پارچه های گوناگونی تولید می شود. تنوع در جنس پارچه های کلاه نقاب دار باعث شده است این کلاه ها تنوع زیادی داشته باشند. کلاه ساتنی، کلاه تاسلون که با پارچه ی تاسلون تولید می شود، کلاه شمعی که اصطلاحا به جنس پارچه آن مموری نیز گفته می شود، کلاه با پارچه های کتان، پارچه کج راه ، کلاه مخمل ساده و مخمل کبریتی، کلاه لمه،  کلاه جین (لی)، کلاه کتان کش و کتان سوزنی و … از انواع مختلف جنس کلاه های لبه دار می باشند.

در ادامه به معرفی انواع کلاه نقابدار می پردازیم، پس اگر قصد خرید این مدل کلاه ها را دارید با ما همراه باشید.

انواع کلاه نقاب دار

  • کلاه بیسبالی پشت توری

کلاه بیسبالی به کلاه هایی گفته می شود که دارای تاج گرد در قسمت جلوی کلاه می باشند و معمولا در جلوی کلاه دارای طراحی یا لوگو می باشند. لوگو معمولاً بر روی پارچه به صورت گلدوزی دوخته می شود.
کلاه بیسبالی که در گذشته بخشی از لباس سنتی بازیکنان بوده است امروزه در بین عموم افراد بسیار رواج یافته است.

کلاه بیسبالی پشت توری یکی از انواع کلاه های بیسبالی پر طرفدار می باشد که در پشت کلاه از تور استفاده شده و در فصول گرم سال بسیار پر کاربرد می باشد.

این مدل کلاه، کلاهی اسپرت است که هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب می باشد.

 

  • معرفی انواع کلاه نقاب دار و کاربرد آن ها

  • کلاه ته سر گرد – گروهبانی یا چمرانی

کلاه ته سر گرد که به کلاه گروهبانی، کلاه ارتشی و همچنین کلاه چمرانی معروف است. یکی از انواع و اقسام مدل های کلاه نقاب دار محسوب می گردد.

کلاه ته سر گرد در دو مدل : نقاب کوتاه و نقاب متوسط برای طرفداران این کلاه عرضه می‌شود. این کلاه در دو نوع خارجی و ایرانی نیز به تولید می رسد.

در کناره‌ های کلاه ته سر گرد، سوراخ‌ های فلزی به منظور جابه‌جایی و گردش هوا تعبیه شده است. این کلاه را می‌توان با استایل‌های اسپرت یا تیپ‌های نظامی و ارتشی ست کرد اما ست کردن این کلاه با تیپ‌های رسمی جلوه و زیبایی جالبی ندارد.

با توجه به اینکه اکثر کلاه‌ های ته سر گرد کتان جیپ با پارچه‌ های تک رنگ تولید می‌شوند اما طرح پارچه ارتشی و پارچه پلنگی نیز طرفداران خاص خود را دارد. همچنین در این کلاه‌ ها آرم‌ های خاصی که مشخصه هر برند یا شرکت خاصی هستند معمولا در قسمت جلوی این کلاه به کار می‌روند.

اغلب طرفداران این کلاه، مردان بزرگسال و میانسال هستند ولی با این وجود به تازگی کلاه ته سر گرد کتان جیپ توجه بانوان را نیز به خود جلب کرده است.

  • معرفی انواع کلاه نقاب دار و کاربرد آن هاکلاه فانتزی

کلاه فانتزی دارای دو نوع زنانه و بچگانه می باشد. این مدل کلاه، یکی از انواع مدل های کلاه نقاب دار است که به دلیل ظرافت در طراحی و شیک بودن بسیار مورد توجه خانوم ها و کودکان قرار می گیرد.

دلیل نامگذاری این کلاه ها به نام کلاه فانتزی، استفاده از پارچه های پولکی، پارچه های مخمل، نگین، پوم و یا پارچه ساتن و گلدوزی های متنوع در تولید این گونه از کلاه هاست و در تولید برخی از این کلاه ها از زنجیر و یا حلقه های پرسینگ استفاده شده است که به کلاه های پرسینگی زنجیر دار معروفند و از آنجایی که این کلاه ها رنگبندی های جذابی نیز دارند، متناسب با هر سلیقه ای می باشند.

کلاه فانتزی بچگانه نیز در انواع و اقسام گوناگون از قبیل: کلاه های عروسکی ، کلاه شاخدار، کلاه خرگوشی، کلاه خرسی، کلاه طرح دایناسور، کلاه طرح گاوی، کلاه های توری و پاپون دار، کلاه های طرح موشی، طرح هویج، کلاه های گوشدار و … تولید شده اند.

معرفی انواع کلاه نقاب دار و کاربرد آن ها

  • کلاه رپری – رپ – کپ

اگر شما به دنبال ست کردن لباس های خود با استایل فشن و مد روز هستید و علاقه به تیپ های هیپ هاپ و رپ دارید و از طرفی به دنبال کلاهی برای ست کردن آن با دوست خود هستید ، ما کلاه رپری را به شما پیشنهاد می کنیم.

این کلاه از جمله کلاه هایی است که برای ست زوج دختر و پسر، ست دو نفره دختران و ست دو نفره پسران به کار می رود.

کلاه رپری ظاهری متفاوت از دیگر کلاه های تابستانی دارد که مهم ترین و متمایزترین ویژگی کلاه رپری داشتن لبه صاف است؛ در واقع نقاب آن به جای اینکه خمیده باشد کاملا صاف و نیم دایره می باشد به همین دلیل نام دیگر کلاه رپری ، کلاه لبه صاف نیز هست.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع کلاه رپری بر روی بررسی انواع کلاه رپری  کلیک کنید.

معرفی انواع کلاه نقاب دار و کاربرد آن ها

  • کلاه نقاب دار نقاب بلند

اگر فردی هستید که به دنبال خرید کلاهی حرفه ای هستید پیشنهاد ما به شما کلاه نقاب بلند می باشد. کلاه نقاب بلند به دلیل داشتنن نقاب بلند در جلوی کلاه، یکی از مناسب ترین کلاه ها برای محاظت از پوست و چشم در برابر آفتاب می باشد.

این کلاه یکی از بهترین گزینه ها برای سفر، کوهنوردی، کشاورزی ، مهندسان و مکان هایی که در معرض نور زیاد خورشید قرار دارید، می باشد. کلاه های نقاب بلند در انواع مختلف کلاه شال دار، پشت توری و طرح های مختلف دیگر با جنس های کتان، شمعی، چرم و … تولید شده اند. برای مشاهده انواع کلاه نقاب بلند اینجا کلیک کنید.

معرفی انواع کلاه نقاب دار و کاربرد آن ها

  • کلاه نقاب کوتاه

کلاه هایی که دارای نقاب کوتاه می باشند، به دلیل داشتن نقاب کوتاه از طراحی خاصی برخوردار هستند و طرفداران خاص خود را دارند. کلاه های نقاب کوتاه، برای استفاده روزمره مناسب می باشند و افرادی که می خواهند استایلی متفاوت داشته باشند بیشتر از این گونه کلاه استفاده می نمایند.

معرفی انواع کلاه نقاب دار و کاربرد آن ها

  • کلاه فلت – باراتا – کپ انگلیسی – کپ فرانسوی

کلاه فلت که به آن کلاه باراتا، کلاه کپ انگلیسی و یا کپ فرانسوی نیز گفته می شود یکی از کلاه های مجلسی بسیار شیک برای آقایان محسوب می شود.

کلاه فلت کپ انگلیسی که با نام های کلاه فلت کپ ، کلاه فرانسوی و کلاه کپ اردکی شناخته می شود از جمله کلاه های به روز ، مد و جزء اکسسوری ‌های روز می باشد و جزء کلاه های نقاب‌دار محسوب می شود.

درحال حاضر کلاه های فلت کپ طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و حتی مورد استفاده شخصیت های برجسته و مشهور دنیا قرار گرفته است.

کلاه پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) یکی از انواع مدل های کلاه کپ می باشد که به دلیل استفاده شخصیت معروف این سریال (تامی شلبی) در یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی با این نام، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و به کلاه پیکی معروف شده است.

با توجه به رسمی بودن مدل کلاه های کپ انگلیسی ، می توان آن را در کنار استایل و تیپ رسمی پوشید اما باز هم با توجه به جذابیت کلاه فلت کپ ، که نظر افراد را به خود متوجه کرده ، می توان این کلاه را درکنار تیپ اسپرت نیز استفاده کرد.

  • معرفی انواع کلاه نقاب دار و کاربرد آن هاکلاه بیسبالی کتان اصلی

این نوع کلاه جزو همان دسته کلاه های بیسبالی می باشد که دارای جنس کتان وارداتی می باشد و کیفیت بسیار مرغوبی دارد و در بازار معروف به کلاه کتان اصلی می باشد.

این کلاه ها به دلیل داشتن کیفیت بالا، ماندگاری طولانی تری دارند و دارای ایست خیلی خوبی بر روی سر هستند. کلاه های کتان اصلی در رنگ بندی های متنوع و طرح ها و لوگوهای گوناگون تولید می شوند که متناسب با سلیقه افراد مختلف می باشند.

معرفی انواع کلاه نقاب دار و کاربرد آن ها

  • کلاه گورین

این برند بزرگ کلاه در سال 1895 در فیلادلفیا (پیتسبورگ) آمریکا توسط کاسل گورین Cassel Goorin بنیان گذاری شد و دلیل نام گذاری گورین، بر گرفته از نام بنیان گذار این مدل از کلاه است.

کلاه گورین که سبک خاصی از مدل های کلاه نقابدار می باشد به انواعی از کلاه های اسپرت گفته می شود که در قسمت جلوی کلاه گلدوزی های متنوعی از شکل حیوانات مختلف دوخته شده و پشت کلاه ها به صورت توری می باشد. این کلاه ها در رنگ بندی های مختلف و جنس های کتان یا اسفنجی تولید شده اند.

در سال 1960، کلاه گورین به عنوان کلاه رسمی مسابقات انتخاب شد و افراد مشهوری همچون مسی، نیمار، سوارز و فرناندو آلونسو و … از این کلاه استفاده می نمایند.

معرفی انواع کلاه نقاب دار و کاربرد آن ها

کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T1206)
کلاه کتان کجراه مشکی ساده (KLT-T3357)

از ۸۰,۰۰۰ تومان

کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)
کلاه و شال گردن روسی زنانه عمده (KLT-O209)

از ۹۶,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه بچگانه کتان چهارخانه - عمده (KLT-2934)
کلاه بچگانه کتان چهارخانه – عمده (KLT-2934)

۹۰,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه نقاب دار کتان اصلی – عمده (KLT-2619)

۸۱,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه نقابدار کتان اعلا - عمده (KLT-2787)
کلاه نقابدار کتان اعلا – عمده (KLT-2779)

۸۱,۰۰۰ تومان برای هر عدد

کلاه کتان مشکی ny – عمده (KLT-2840)

۸۱,۰۰۰ تومان برای هر عدد

خانه
لیست علاقه مندی ها
حساب من